“Apa Masalah Korang Mengeji Tak Berhenti?” – Aliff Syukri

Viral is caring!

Isteri Aliff Syukri Jelas Sebab Sebenar Makan Tepi Jalan

Baru baru ini, selain kisah Aliff Aziz, kisah jutawan kosmetik Aliff Syukri dalam masa yang sama turut menjadi perhatian gara gara makan bekalan di tepi jalan ketika berada di Switzerland. Malah perkara tersebut turut mendapat teguran daripada chef selebriti, Chef Wan.

Turut terkena tempias perkara tersebut pastinya isteri Aliff Syukri sendiri iaitu Shahida. Dalam muatnaik gambar di Instagram, Shahida meluahkan perasaannya selain turut menjelaskan apa yang sebenarnya dilalui mereka di sana sehingga membuatkan mereka memilih untuk makan di tepi jalan.

“So apa masalah korang yang tak berhenti nak mengeji. Untuk pengetahuan korange kat situ tak ada org lalu pun waktu kita org makan jadi nak malu sebab apa. Saya lagi malu kalau mengutuk orang tanpa tahu hal sebenar”

“Malas nak fikir nak puaskan hati korang semua. Esok-esok yang ada anak tu tau lah nanti jangan pandai mengeji jer. Akhir kata, semoga kita semua termasuk saya sendiri dijauhkan dari bersifat mengeji atau mengata,” tulisnya di laman sosial tersebut.

Apa pun, setiap individu mempunyai pandangan berbeza. Apa yang penting, semuanya dalam keadaan baik baik belaka.

Viral is caring!

Comments

comments

Suaraviral Staff