Ini Ucapan Penuh Bermakna Elfira Loy Kepada Sufian Suhaimi..Sedihnyaa

Posted on

Debaran kemuncak final Anugerah Juara Lagu 33 (AJL33) kian terasa apabila 12 buah lagu terbaik telah terpilih untuk ke pentas akhir AJL 33 selepas berentap di pentas Separuh Akhir Muzik Muzik 33 (SFMM33)

Keputusan pemilihan senarai finalis AJL33 telah diumumkan pada minggu ketiga iaitu peringkat Semi Final Muzik-Muzik ke-33 (SFMM33) yang diadakan di Sri Pentas 2, Plaza Alam Sentral Jumaat malam, 23 November 2018

Anugerah Juara Lagu ke-33 (AJL33) itu berlangsung pada malam ini 3 Februari 2019 di Axiata Arena, Bukit Jalil

Saingan peringkat separuh akhir Separuh Akhir Muzik Muzik 33 (SFMM33) diadakan selama tiga minggu bermula 9 November 2018 membabitkan 30 lagu bersaing dengan kesemua lagu yang bertanding diadili oleh juri profesional

Diantara 12 buah lagu terbaik yang berjaya mara ke pentas berprestij Anugerah Juara Lagu Ke-33 itu, Sufian Suhaimi yang paling menarik perhatian ramai netizen kerana kisahnya yang meruntun jiwa.

Pentas persembahan Sufian Suhaimi Menarik Perhatian Netizen
Pada tanggal 1 januari 2019 Elfira Loy, pelakon dan usahawan muda telah selamat diijabkabulkan dengan jejaka pilihannya Khairol Faris Anuar.

Elfira Loy yang mengikat tali pertunangan pada September lalu kini sah bergelar isteri kepada Faris yang merupakan pengurus besar di sebuah syarikat telekomunikasi terkemuka di ibu kota.

Elfira yang pernah bertunang dengan penyanyi Sufian Suhaimi pada 6 Oktober 2017 bagaimanapun memutuskan ikatan itu pada 18 Februari 2018 diatas sebab-sebab peribadi.

Akibat daripada peristiwa itu dia turut menerima kecaman hebat dari netizen selepas dia mengumumkan pertunangannya bersama jejaka pilihannya yang baharu.

Rata-rata netizen menganggap ibu elfira penyebab utama pertunangan dia dan Sufian putus disekerat jalan kerana beranggapan sufian tidak mampu menjaga Elfira dengan baik dan memang tidak dijodohkan bersama.

Ucapan tahniah tidak putus-putus buat Elfira dan pasangan dari rakan-rakan artis yang turut gembira dengan perkahwinannya dan rata-rata mendoakan kebahagian untuk Elfira dan Faris.

Pelamin Elfira Loy Di Poolside Cyberview The Lodge

Pentas AJL33 Sufian Suhaimi

Kebetulan Atau Suratan?
Dalam pada itu, ada juga dikalangan peminat-peminatnya yang meluahkan rasa pelik terhadap pentas yang digunakan Sufian Suhaimi macam pelamin elfira loy.

Korang rasa sama x?

Video:

Artikel by: the reviewer @ BD Winner

Walaupun Begitu Kontrooversi Pentas Sufian Suhaimi, Siti Nurhaliza amat memuji persembahannya itu.
Jom check tweet ctdk di bawah

“deep sangat @sufiansuhaimi_ ..arrangement lagu pun terbaik👏👏👏”

Wow, syabas Sufian Suhaimi.. Kalau Dato Siti puji tu memang betul lar terbaik. ini komen netizen

mazuararaihan
Replying to @CTNurhaliza11 @sufiansuhaimi_
😂😂😂..ada gak artis menangis..huhu..terbaik @sufiansuhaimi_

khatijah castaneda
‏@Tija92castaneda
Replying to @CTNurhaliza11 @sufiansuhaimi_
Pelamin tu 💔

Randy Jack
‏@Randy8972
Replying to @CTNurhaliza11 @sufiansuhaimi_
@CTNurhaliza11 ade org tu dok penjuru bucu katil skg…teresak esak kenang kisah lama sisss✌

Md Azizi 
‏@AziziAli_95
silap² suami dia x kasi tngok TV3 mlm ni 🙊

Annteh
‏@zoochanzx
Hahaha. Teroxx. Savage af.

Syafaqeera
‏@AqeeraSyafa
34m34 minutes ago
More
Replying to @CTNurhaliza11 @sufiansuhaimi_
Dia baru intro.. Sy dh rasa feelnya.something different. Baru apakah…. Kenapa rasa mcm sesuatu bila dia nyanyi… Good job

Persembahan Itu Turut Mendapat Respond Elfira Loy

Komen nakal netizen:

Elfira, jangan block saya plis saya memain je. Saya minat awak dari zaman qaleesya haji haji haji mustapha

@FifyFufu
27m27 minutes ago
More
Replying to @elfira_loy
Bunyi macam triggered 🙄

fadh
‏@faiqahnin
Replying to @elfira_loy
Perlu ke mention derita tu? Berbahagia di atas penderitaan orang lain?

shena
‏@aliasharina
tak rasa ke elfira macam nak kata “sudah2 lah berlakon menderita”? 🤔🤔🤔 entahlah mungkin hanya membaca lebih daripada yg sepatutnya

sara
‏@Sarazln
Tak boleh ke el senyap je? As she use to senyap all this while?Kat mekah kot. Diam diam buat umrah “doakan kebahagian” pian senyap2 depan kaabah tak boleh?Perlu tweet?

neazy.
‏@amirulfariq
Replying to @elfira_loy @NrljnhR
Kat mekah pun tengok ajl

Artikel by: the reviewer @ BD Winner

Carian Ke Post Ini:

  • elfira tweet sufian suhaimi ajl33
  • PELAMIN ELFIRA SUFIAN SUHAIMI AJL

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.