Sebelum Ini Viral Gambar Najib Razak Naik Y15ZR BO55KU Kali Ini Video Penuh Disebalik Gambar

Posted on

SHAH ALAM: Kepemimpinan UMNO di setiap peringkat perlu bersikap besar hati dan berfikiran terbuka dengan menerima orang muda yang mempunyai kepandaian serta berkebolehan.

Video Najib Razak Bossku Ada Di Bawah Artikel

Bekas Presidennya, Datuk Seri Najib Razak, berkata sikap sedemikian perlu bagi memastikan UMNO tidak menjadi parti yang kolot dan tidak maju.

Buka peluang kepada anak muda berkebolehan – Najib

Katanya, baru-baru ini, beliau berkesempatan bertemu dengan dua anak muda yang sudah dua kali menghantar borang permohonan untuk menjadi ahli UMNO, namun borang mereka ‘hilang’.

“Yang duduk sebelah kanan saya pelajar MSU dalam bidang perubatan dan abangnya juga seorang doktor. Apa yang mendukacitakan dia kata dua kali nak jadi ahli UMNO tetapi dia gagal.

“Sebab apa? Hantar borang, borang hilang. Saya kata bukan hilang… borang itu dibakul sampahkan. Jadi kalau kita ni tak besar hati, kalau kita tak buka pintu UMNO kepada orang muda yang ada kepandaian UMNO akan menjadi parti yang kolot dan tidak boleh maju.

“Sebab itu tuan-tuan, kita mesti ubah pemikiran kita. Pemikiran lama kita tolak ke tepi ganti dengan satu pemikiran baharu yang lebih terbuka yang kita nak orang muda yang berkelebihan tampil ke hadapan menjadi ahli UMNO, pemimpin UMNO di semua peringkat supaya UMNO menjadi pilihan utama dalam pilihan raya yang akan datang,” katanya.

Beliau berkata demikian pada program Santai Bersama Datuk Seri Najib, PM Ke-6, di Bangunan UMNO Shah Alam, di sini, petang tadi.

Najib berkata, beliau tidak akan menyatakan UMNO Bahagian mana yang melakukan sedemikian tetapi itu adalah perangai hodoh sesetengah pemimpin UMNO yang tidak memikirkan kepentingan parti atau mahu dicabar oleh anak muda.

“Kita tak nak orang muda yang ada kebolehan lawan kita, tak boleh la macam tu. Sampai bila kita ni tak ada daya kepemimpinan yang mencerminkan kepemimpinan dinamik dalam kalangan orang Melayu yang boleh menjadi kesinambungan kepada perjuangan kita,” katanya.

Sementara itu, Najib yang juga Ahli Parlimen Pekan berkata, masyarakat Melayu bukanlah bangsa yang pemalas seperti dikatakan sesetengah pihak sebaliknya mereka perlu diberikan peluang untuk berjaya.

Katanya, untuk berjaya, masyarakat Melayu terutama yang berasal dari luar bandar perlu diberikan sedikit kelebihan supaya mereka mampu bersaing dengan masyarakat yang duduk di kawasan bandar, yang mempunyai pelbagai kemudahan.

“Kalau anak yang lahir di Kenny Hill (Bukit Kenny di Kuala Lumpur) dan anak yang lahir di Hulu Jerantut, siapa yang mendapat peluang? Tentu lah orang yang duduk di bandar. Orang Melayu kebanyakannya duduk di mana? Kebanyakan duduk di luar bandar, jadi kena beri peluang.

“Kena beri sedikit kelebihan supaya mereka boleh bersaing pada landasan yang sama. Ketika saya menjadi Perdana Menteri, ada CEO (Ketua Pegawai Eksekutif) yang sanggup tidur di pejabat kerana urusan tak selesai.

“Inilah yang saya katakan, orang Melayu kalau diberi peluang, dididik dan diasuh dengan baik, dia akan setanding dengan orang lain lah, tak ada masalah,” katanya.

Sumber Artikel: BHARIAN ONLINE

Disebalik Malu Apa BossKu .

Tular sejak semalam gambar Najib Razak dijadikan karikatur dan ianya tersebar. Gambar tersebut menjadi tular. Kali ini Najib Razak merealisasikan gambar tersebut.

Kalau Najib Razak seceria macam ini dan sedekat rakyat begini, admin rasa mesti dia menang PRU lepas.

Carian Ke Post Ini:

  • malu apa bossku

One thought on “Sebelum Ini Viral Gambar Najib Razak Naik Y15ZR BO55KU Kali Ini Video Penuh Disebalik Gambar

  1. poodah, pergi dah, baru nak naik motor, kalau tak kalah PRU, takdenya dia nak naik motor, motor kapchai apa pun dia tak kenal!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.