Sesiapa Yang Ada Trypophobia Mesti Tak Boleh Tengok 10 Gambar Ni.. No 9 sangat geli

Viral is caring!

Apa itu trypophobia?

Trypophobia ni adalah ketakutan terhadap benda-benda atau lubang kecil dengan pola berulang (banyak dan rapat-rapat)  seperti sarang lebah. Jadi, kalau korang tak boleh langsung tengok 10 gambar di bawah ni korang mungkin ada trypophobia.

#1 Lubang biji buah tembikai pun boleh jadi sangat menakutkan 

#2. Uish, tengok ni lagi lah seram

#3. Sarang lebah

#4. Lubang-lubang pada strawberry 

#5 Pasta kalau susun macam ni memang seram lah orang yang ada trypophobia tengok

#6 Lubang waffle pun

#7 Buih-buih air panas

#8 span

#9 ok ni rare geli rasa tapak tangan aku

Viral is caring!

Comments

comments

Suaraviral Staff