Wajah-Wajah Artis Yang Seiras, Serius Macam Kembar!

Viral is caring!

Muka seiras dengan orang yang tiada ikatan dengan kita tu dah jadi lumrah kehidupan. korang semua pun tahu kan dalam dunia ni ada 7 orang yang muka seiras dengan kita.

Jadi, kalau terjumpa orang yang muka sama dengan muka sendiri , jangan terkejut okay! Hehehe.

Menerusi THR Gegar, kitorang nak kongsi 9 gambar artis yang muka sama dengan artis yang lain. Mana satu lagi seiras ni eh??

Dayana Roza dan Scha Al-Yahya

Nadiya Nisaa dan June Lojong. (June Lojong merupakan isteri kepada pelakon Namron)

Ruhainies dan Nora Danish

Remy Ishak dan Azrel Ismail

Rafidah Ibrahim dan Dato Siti Nurhaliza

Viral is caring!

Comments

comments

Suaraviral Staff